Tilaus-, maksu- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 05.08.2021 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy NK-Teollisuus Oy (Y-tunnus 2697309-7). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.nk-teollisuus.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Lähetämme tuotteet varastoltamme yleisesti 1-3 arkipäivän kuluessa, jolloin ne ovat asiakkaalla Postin toiminnasta riippuen noin 2-11 arkipäivän kuluessa lähettämisestä. Mikäli tuotteen toimittamisessa menee kauemmin, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun: shop@nk-teollisuus.fi. Poikkeuksista ilmoitamme erikseen.

Tiedustelut puhelimitse: +358 40 731 3355 (ma-pe 10.00 - 16.00)

Tilausvahvistus

Lähetämme jokaisen onnistuneen tilaustapahtuman jälkeen sähköpostitse maksuvahvistuksen, josta näet:

    tilausnumeron

    tilaamasi tuotteet

    tilauksen loppusumman

Mikäli teit tilauksen, muttet jostain syystä saanut maksuvahvistusta, otathan viipymättä yhteyttä myyjään shop@nk-teollisuus.fi

Maksutavat

Paypal, Stripe, Paytrail

Yksi maksunvälityspalvelun toteuttajista ja maksupalveluntarjoajista toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan, eli NK-Teollisuus Oy:lle.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Toimitusaika

Tuotteiden lähettäminen varastosta kestää pääsääntöisesti 1-3 vuorokautta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitamme tuotteet pienimmässä mahdollisessa pakkauksessa alk. 6,90€:n hintaan. Pyrimme lähettämään tuotteet viimeistään seuraavana päivänä tilauksesta, kuitenkin kolmen arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Postin kulkuun emme valitettavasti voi vaikuttaa. Väliaikaisista toimituksiin tai toimitushintoihin liittyvistä muutoksista ilmoitamme erikseen. Lähetysten jakeluyhtiöinä käytämme Postia ja Matkahuoltoa, voit itse valita näistä vaihtoehdoista sopivan toimitustavan.

Kaikkiin yli 100€ arvoisiin tilauksiin kuuluu maksuton toimitus. Maksuton toimitus tulee silloin Postin pakettina.

Mikäli Asiakas jättää paketin noutamatta, tai paketti palautuu meille muista NK-Teollisuus Oy:sta riippumattomista syistä, veloitamme tästä aiheutuneet kulut (10,00 €), ja mahdollisen uudelleen lähettämisen kustannukset (6,90€-12€) Asiakkaalta. Myös asiakkaan puolelta virheellisen tiedon antamisesta aiheutuvat kulut veloitamme asiakkaalta. Esimerkiksi väärä osoite / puhelinnumero. Virheelliseksi tiedoksi lasketaan myös tilanne, jossa Asiakas on esimerkiksi ilman erillistä ilmoitusta matkoilla tilauksen lähettämisen ajankohtana, eikä tilausta pysty toimittamaan Asiakkaalle, tai jos Asiakkaan osoite muuttuu tilauksen ja toimituksen välissä, emmekä ole saaneet uudesta osoitteesta tietoa.

Postipakettipaketti ( alk. 6,90€) – toimitus valittuun noutopisteeseen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen. Kuljetukset 1-2 arkipäivän kuluessa kaikkialle Suomeen (haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa mainitusta).

Matkahuoto Lähellä paketti ( 7,90€)– toimitus Matkahuollon asemalle, pakettiautomaattiin, asiamiespisteeseen tai myymäläpakettipisteeseen ympäri Suomen (noin 1600 noutopistettä)

Toimitamme paketit valitun jakeluyhtiön normaalien toimitusaikalupausten puitteissa, emmekä vastaa jakeluyhtiön tilapäisistä muutoksista tai viiveistä pakettien toimitusten suhteen.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Mittatilaustuotteilla, kuten asiakasta varten leikatuilla nauhoilla ei ole palautusoikeutta, ellei tuote ole virheellinen.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi lähettämällä tiedot alla olevaan sähköpostiimme. Tuotetta palautettaessa on ensin otettava yhteyttä NK-Teollisuus Oy:hyn. Postiennakolla palautettuja tuotteita NK-Teollisuus ei lunasta.

Peruutusoikeus koskee vain alkuperäiskuntoisia tuotteita, jotka eivät ole mittatilaustuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on NK-Teollisuudella oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Asiakas on velvollinen noutamaan hänelle lähetetyt paketit määräajassa. Hakemattomista ja NK-Teollisuudelle palautuneista paketeista perimme asiakkaalta toimitus- ja palautuskulut.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi rahojen palautusta varten. Raha palautetaan asiakkaan samalle maksutavalle.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

NK-Teollisuus Oy

Ketjutie 3

04220 Kerava

Finland

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

shop@nk-teollisuus.fi

+358 40 731 3355

    Vastuunrajoitus

    NK-Teollisuus Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

    Erimielisyydet

    Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

    Muuta

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan velvollisuus on tutustua ennen tilaustaan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun Asiakas hyväksyy tilauksen ja suorittaa onnistuneen maksutapahtuman, on hän sitoutunut noudattamaan NK-Teollisuus Oy:n tilaus- ja toimitusehtoja.